Bigmans competitie 2021 voor de hogere handicappers

Na een aantal fantastische wedstrijden is de competitie van de beste slagerij van Heerenveen, namelijk de Bigmans competitie, alweer ten einde… Het bleef tot aan de laatste wedstrijd spannend wie er ging winnen. Sint was tot aan de laatste ronde één van de grote kanshebbers om er vandoor te gaan met de prijzen. Echter kreeg Sint helaas problemen met zijn rug, waardoor hij de finale ronde niet optimaal kon presteren, en de ronde daarvoor zelfs helemaal over moest slaan.

Toch bleef het tot de laatste wedstrijd spannend hoe de top 3 eruit zou komen zien. Sint en Dave liepen, onder scherp toezicht van Albert, samen de finale flight. Nadat beide mannen erg matig van start gingen, trok Dave aan het langs eind en bleek 16 punten voldoende te zijn om het kampioenschap binnen te slepen. De top 3 is als volgt geworden:

D. van Seijen 85 punten
A. de Boer 78 punten
G. Bouma 77 punten

Daarbij moet ik toegegeven dat ik als winnaar wel een beetje geluk heb gehad. We hebben namelijk één wedstrijd vroegtijdig moeten afbreken vanwege onweer, wat ik absoluut niet erg vond! Aangezien ik na 4 holes al welgeteld NUL punten had, had de concurrentie anders een flinke slag kunnen slaan.

Uiteindelijk kunnen we alleen maar concluderen dat we een top competitie gehad hebben met in totaal 6 mooie wedstrijden, waarvan maar één met regen. Daarnaast heeft Bigmans elke wedstrijd weer top voor ons gezorgd met heerlijke hapjes en fantastische prijzen. Helaas kom ik door mijn handicap niet meer in aanmerking om mee te doen volgend jaar. Ik zou iedere beginnende en semi ervaren golfer zeker aanraden om mee te doen! Zo leer je op een leuke manier andere clubleden kennen, maak je kennis met het spelen van wedstrijden, en maak je ook nog eens kans op leuke prijzen! Ik wil graag nogmaals de sponsor Bigmans en alle vrijwilligers bedanken voor deze leuke competitie!