Dames dinsdagmiddag Heidemeer winter 22/23

Dan is het zover. De laatste wedstrijd van de meerronde dameswedstrijd op dinsdagmiddag 28 maart. Op dat moment sta ik 12 punten voor op nummer twee, Marga van Zijpp. Wat kan mij nog gebeuren. Nummers 3 (Ruth Haspers), 2 (Marga van Zijpp) en 1 (mij persoontje) starten in de laatste flight.

Het weer is goed dus we kunnen de baan in. De laatste tijd ben ik uit vorm en lang niet meer zo zeker van de uitslag. En die zin van “ wat kan mij nog gebeuren”, begint zich tegen mij te roeren. De eerste 3 holes heb ik nog geen punt gehaald. Het zal toch niet!

Het gaat nu niet om de golfslagen maar om mentale kracht. En dat lukt. Een mooie middag is het geworden. Met heerlijke hapjes en drankjes van de damescommissie. Gezellige flightgenoten en een fantastische prijs. Hartelijk dank daarvoor. En nu op naar een nieuw seizoen. Waar die mooie wisselprijs staat te wachten op de volgende kampioen!

Koosje Zeeders