Halloween wedstrijd 3 november 2017

Nu het weer vroeg donker wordt, het weer grillig en de golfbaan griezelig vanaf de schemering wisten we het…. het was weer tijd voor de Halloween wedstrijd…! Nu al een aantal jaar één van de meest spannende en gezellige jeugdwedstrijden!

Bij het ontvangen van de kinderen was het clubhuis mooi versierd met allemaal spannende doodskoppen, skeletten, kaarsen en nog veel meer. De eerste activiteiten werden ingezet in het laatste zonlicht. We begonnen met de pompoenen. Deze waren al uitgehold en de kinderen mochten er mooi gezichten in snijden. Nadat iedereen zijn eigen halloweenpompoen had gemaakt werd deze voorzien van een kaarsje. Al deze lichtgevende pompoenen op een rijtje zag er spookachtig eng uit…!

Na de pompoenen werden potjes geverfd en ook hier kwamen kaarsjes in voor een fantastisch effect. Ruben was ondertussen al friet aan het bakken en dit ging er goed in bij de kinderen.
De baan was mooi geprepareerd met lichtjes op de tee, fairway en green van elke hole. Op hole 8 werden de kinderen verwelkomd door een aantal hele enge figuren die warme chocolademelk uitdeelden. Angstaanjagend lekker! Na de wedstrijd met lichtgevende ballen stond er een brandende vuurkorf waar iedereen eigen marshmellows kon maken.

De avond werd afgesloten met de uitreiking van de best verklede, meest verschrikkelijk uitziende, angstaanjagendste kind. Alle kinderen mochten hun stem uitbrengen voor wie de prijs zou mogen winnen. Uiteindelijk was het na een spannende strijd weer Maxwell die als best gekleed werd gekozen. Dit was al zijn derde keer! Hij mocht de Pinata uit de boom slaan met een golfclub. Na een slag was het raak en kwam de met snoep gevulde Pinata uit de boom vallen. Alle kinderen doken op de grond om snoep te verzamelen!

Het was weer een erg geslaagde Halloween wedstrijd!

De Jeugdcommissie