Handicartwedstrijd 2020

Op zaterdag 29 augustus organiseren we weer de jaarlijkse Handicartwedstrijd op GC Heidemeer. De opbrengst van deze wedstrijd komt ten goede aan de Stichting Handicart. De Stichting Handicart is op 23 april 1986 opgericht met als doelstelling: tijdelijk of permanent mindervalide golfers in staat stellen het golfspel te blijven beoefenen. Door donaties, giften, legaten en schenkingen verkrijgt de Stichting de benodigde gelden om Handicarts aan te schaffen en te plaatsen op golfclubs in Nederland zoals ook op GC Heidemeer. Tegen een geringe vergoeding, die ver onder de werkelijke kostprijs ligt, kunnen mindervalide golfers gebruikmaken van de beschikbare Handicart.

Op GC Heidemeer hebben we sinds maart dit jaar 3 handicarts. Door het groeiend aantal golfers, dat afhankelijk is van een handicart zijn de 3 handicarts op GC Heidemeer hard nodig. Om de handicarts op Heidemeer te behouden moeten we jaarlijks per handicart 1500,00 euro opbrengen. Naast de opbrengst van donateurs, pashouders , de vergoedingen voor het gebruik van een handicart telt ook de opbrengst van de handicartwedstrijd mee. In 2019 was de wedstrijd opbrengst 620,00 euro. Uw deelname aan de handicartwedstrijd is dan ook van groot belang.
De inschrijving voor de wedstrijd is inmiddels geopend. Dus u kunt zich alvast inschrijven. Evenals voorgaande jaren zijn er ook dit jaar weer mooie prijzen te winnen.
De hoofdprijs een 3- gangen diner voor 2 personen incl. drankjes wordt ook dit jaar weer gesponsord door Hotel Tjaarda. Deze prijs is alleen te winnen als u donateur of pashouder van de Stichting Handicart bent.

Andere sponsoren die op dit moment bekend zijn, zijn:

• Het Gerecht;
  • Wijn & Spijs
  • Slagerij Bigmans
  • Golfshop Tineke v.d. Wal
  • De Heerencommissie

De wedstrijdvorm is: Shotgun
De wedstijd start om: 13.00 uur
Het inschrijfgeld bedraagt: 7,50 euro.

Daarnaast kunt u maximaal 3 Mulligan’s kopen voor 2,50 per stuk. De Mulligan’s kunnen worden ingezet ter vervanging van een slechte slag. De Mulligan’s mogen niet op de green ingezet worden. Schrijf u in voor de wedstrijd en als u nog geen donateur bent wordt dan donateur.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Jelle Vis, clubconsul Stichting Handicart GC Heidemeer