Handicartwedstrijd 2022

DE DAG DIE …..

Wat een prachtige dag
Wat een mooie wedstrijd
En wat hebben jullie dat met z’n vierenveertigen vlotjes afgewerkt. Complimenten!
Zaterdag 20 augustus was de dag die je wist dat zou komen.
De handicartwedstrijd die de financieren van de drie in bruikleen zijnde karretjes een extra boost geeft.
En dat is zeker gelukt met een opbrengst van €755,00.
Namens de Stichting Vrienden van Handicart daarvoor hartelijk dank.

Op verzoek van Andor, in verband met het voortijdig sluiten van de baan voor een gunshot-wedstrijd, holden er rond 11.00 uur 44 enthousiaste golfers naar hun starthole. 11.15u afslaan met de zon hoog aan de hemel, maar dankzij een verfrissend windje niet te heet, met een vierbal voor een greensome.
Om iets meer dan vier uur later binnen te komen met een volle kaart.

Dankzij Jannes is de uitslag dan ook al snel bekend.
En voor iedereen een prijs(je).
17 t/m 22 per persoon een prachtige gele golfbal van de Dinsdagdamesdag
De volgende vier tweetallen een doosje met drie ballen van VOCO van onze eigen Cees v Empel.
En dan begint het pas met de prijzenregen dankzij een zeer gulle middenstand voor Heerenveen.
Ondanks de moeilijke corona-tijden van de afgelopen twee jaar is Anja er in geslaagd bij velen van hen een prachtige prijs los te peuteren. Uiteraard gaat onze dank dan ook uit naar al die bereidwillige ondernemers.

Te weten:
Golfschool Heidemeer met een extra lesje
Onze eigen Andor die menig greenfeetje offreerde
Roberto Violante de echte Italiaanse belevenis aan de Minckelersstraat
Slagerij Bigmans ons allen wel bekend
De Gerecht/Het Postkantoor Restaurant en Grandcafe/ Grand-Bistro
Rose Garden het Chinese Specialiteitenrestaurant van Jimmy Wang
Wijn en Spijs BV het bekende Specialiteitenhuys
De Wijnschuur van Laura onze vinologe en Izaak
Liz Mode de damesmodezaak op de Dracht
Men of the world met stoere mannen mode van Fedde Tuinstra
Parkhotel Tjaarda waarvan ieder van ons het terras in Oranjewoud wel weet te vinden

Daarnaast mochten we ons budget aanvullen van de Heerendag, de Seniorendag en het Bestuur zorgde voor de hapjes in hokje 6, die overigens gemaakt werden door Haitske Valentijn-Pijlman, Jeanette van Boetselaer en Anja Gerritsen.
Nogmaals dank allemaal en naar wij hopen tot volgend jaar.

Antoon
Handicart consul