Himmeldei 2018

Zaterdag 24 maart is er een Himmeldei gehouden op GC Heidemeer. Himmeljen is een echt Fries woord voor schoonmaken en aangezien het maart is kunnen we gerust van een voorjaarsschoonmaak spreken! Onder leiding van de greenkeepers Bram en Jorre zijn er een flink aantal zaken op en rond de baan onder handen genomen.

Er waren een flink aantal leden bereid om deze dag de handen uit de mouwen te steken om allerlei klusjes op te knappen. Gedurende de dag is er flink wat werk verzet. Een bloemlezing:

• Er zijn hindernispaaltjes, teemarkers, enz geverfd;
  • De houders voor de nieuwe holeborden zijn geschuurd en geverfd;
  • De ballenwassers zijn onder handen genomen;
  • De bunkerranden zijn netjes afgestoken;
  • De driving range heeft een flinke poetsbeurt gekregen.
  • De oude afslagmatten van de range zijn vervangen door prachtige nieuwe matten;
  • De vlaggenmasten zijn schoongepoetst;
  • Het terras + het bijbehorende meubilair is schoongemaakt;
  • En nog veel meer!

Omdat je van zo hard werken enorme trek krijgt was er gezorgd voor broodjes en soep voor alle deelnemende leden. Dat liet een ieder zich natuurlijk goed smaken zo rond het middaguur!

We kunnen met zijn allen terug kijken op een productieve, maar zeer zeker ook een gezellige ‘Himmeldei’. Wij als bestuur én natuurlijk ook de baaneigenaar / golfbar Mulligan willen een ieder die zich op welke wijze dan ook ingezet heeft deze dag hartelijk danken!