Rabbitseizoen 2021

Het Rabbitseizoen 2021.

Dit jaar zijn we met de Rabbitwedstrijden begonnen in april. Het is een wedstrijd voor beginnende golfers die lopen in een flight van 3 en ook een mentor mee krijgen. En de wedstrijd wordt altijd gespeeld op de eerste zaterdag van de maand. De mentor is er voor de regels en etiquette en helpt met het tellen van de slagen. Want als beginner moet je overal op letten en dat is best veel. Over deelname aan de Rabbitwedstrijd hebben we geen klagen gehad. Over het algemeen waren er tussen de 20 en 30 enthousiaste spelers en zelfs 2 keer dik boven de dertig deelnemers. En of het zo moet zijn, maar we treffen het altijd enorm met het weer. Dat is wel een leuke bijkomstigheid. Vanwege het Corona hebben we een paar wedstrijden zonder het uitdelen van prijzen gedaan. Dat is beslist niet wat we gewend zijn , maar ook waren we blij dat er weer gegolfd mocht worden. Op zaterdag 6 nov hebben we de finalewedstrijd gehad.

Tussen de nummer 1( Gerard Bouma ) en de nummer 2 (Sint Brouwer) zat maar 1 punt verschil. Edwin Schokker zat ook nog bij de top 3 maar werd door drukke werkzaamheden verhindert. De beste drie zaten in de laatste flight met onze voorzitter als mentor. Sint Brouwer was in uitstekende vorm en wist uiteindelijk met 21 punten binnen te komen. Gerard 12 behaalde punten en Marcel kwam met 10 punten binnen. Dit betekende dat de einduitslag was:

1. Sint Brouwer 113 punten
2. Gerard Bouma 109 punten
3. Edwin Schokker 103 punten
4. Marcel van der Meer 101 punten
5. Sake Porte 101 punten

Uiteraard heeft de sponsor Windfjord ervoor gezorgd dat eenieder een prachtige prijs heeft ontvangen. De hoofdprijs was een prachtige Dale of Norway trui met windstopper en is naar Sint gegaan. Dit was iets wat al op zijn lijstje stond en hij was er ontzettend blij mee. Als hij niet had gewonnen had hij er 1 gekocht! We hebben het rabbitseizoen feestelijk af kunnen sluiten met koffie, saucijzenbroodje voordat men ging starten en bij binnenkomst nog lekkere hapjes. En dit allen onder muzikale begeleiding van Roelof. We kijken terug op een geslaagd seizoen. Jelly en Jelle ook heel erg bedankt voor jullie inzet en prettige samenwerking!

Sponsor Windfjord , Maaike en Gerard

Wilt u ook een trui of vest, zie www.norwegianpullovers.com

Binnenkomst van de winnaars!