Rabbitwedstrijd 3 juni 2017

Op zaterdag d.d. 3 juni j.l. stond mijn tweede rabbitwedstrijd op het programma. We starten in een gezellige flight en voorzichtig scheen een zonnetje door de wolken. De baan was erg droog na een periode van een behoorlijk aantal zonnige dagen. De ballen stuiterden dus behoorlijk door op de fairway en de greens waren snel. Vanaf het begin liep het heerlijk, de ballen landen keurig op de fairway en het benaderen van de greens ging ook goed. Soms met het putten nog wat slagen verloren, maar al met al werden er heel wat punten gescoord.

Op hole zes was de strijd om de longest uitgezet en een fantastische afslag met een mooie curve naar links resulteerde dit ook nog in de langste afslag van deze wedstrijd. Op de laatste holes begon het een beetje te regenen, maar dat kon het spel niet beïnvloeden. Aangekomen bij het clubhuis telden we 26 wedstrijdpunten en dat bleek voldoende voor de dag overwinning. Uiteindelijk twee overwinningen in de pocket, de longest en de wedstrijd. Beter kon eigenlijk niet en mijn handicap verlaagde van 49 naar 41!

De gehele organisatie nogmaals bedankt voor een heerlijke ochtend met veel leermomenten, sportiviteit en gezelligheid. Deze wedstrijden zijn zeker een aanrader voor de beginnende golfer.