Rabbitwedstrijd 5 maart 2022

De aanvang van de Rabbit wedstrijd gebeurd in een ontspannen sfeer op een zonnig Heidemeer. Met bijna 30 deelnemers is de opkomst geweldig. De baan is niet Q dus er vinden geen handicap veranderingen plaats. In het clubhuis, terras en in de baan heerst een fijne sfeer onder de deelnemers.

Ieder speelt zijn eigen spel onder toeziend oog van zeer kundige mentor/coach welke de nodige tips en trucs delen. Bij aankomst staat er een heerlijke versnapering en word er met een glimlach geserveerd. Voor mij een prachtige ervaring met een mooi resultaat!

Op hole 2 werd de Longest afslag gemaakt door:

• Heren Erik Brands
  • Dames Caroline Lampe

Op Hole 7 kwam de Neary op naam van:

• Willem van de Langemaat

In het algemeen klassement staan op dit moment de volgende drie namen 3 namen:

1. Mark Huffels 32 pnt
  2. Jolanda Zijlstra 25 pnt (1e 6 18 pnt)
  3. Marjan Meibos 25 pnt (1e 6 17 pnt)

Vanaf zondagmiddag 5 maart 14.00 uur kan er weer ingeschreven worden voor de volgende Rabbit wedstrijd op zaterdag 2 april! Graag wil ik eenieder bedanken voor deze mooie ervaring.

Sportieve groeten,

Mark Huffels