Met veel enthousiasme is afgelopen weekend de jaarlijkse Wintercompetitie, die de naam van onze hoofdsponsor Kuiper Verzekeringen draagt, officieel van start gegaan. Onder een heldere winterlucht werd de eerste bal symbolisch door Bert Zwier namens Kuiper Verzekeringen afgeslagen – een mooi moment dat de samenwerking tussen club en sponsor nog eens onderstreepte.
De Wintercompetitie is inmiddels een geliefde traditie binnen onze club. Elke week komen leden samen voor sportieve wedstrijden, gezelligheid en natuurlijk een gezonde dosis competitie. Dankzij de betrokken steun van de wedstrijdcommissie en de hoofdsponsor kunnen we ook dit seizoen weer rekenen op goed georganiseerde wedstrijden en leuke prijzen.
We wensen alle deelnemers veel succes en vooral veel plezier tijdens deze editie van de Wintercompetitie!

