Stichting Handicart wedstrijd

Een wedstrijd winnen doe je niet zo maar. Wat is een goede voorbereiding? Vakantie en 2 weken fietsen door Nederland. Dan kom je geheel vrij van golfzorgen op de baan.

Een groot compliment aan 2 organisatoren. Jelle Vis en Jelly Zijda. Doe het maar eens na. Met meer dan 40 deelnemers in de baan. En daarbij behorende prachtige prijzentafel van diverse sponsoren.

Met mijn 3 flightgenoten was het een feestje om de ballen de baan in te slaan. Janny de Vries, Hill Leffering en Hendrik Bruinsma. En wat mooi is met deze drie toppers, ze wonnen allemaal een prijs.

Stichting Handicart is een unieke organisatie die golfers de gelegenheid biedt om minder mobiele spelers toch te laten spelen.

Dank aan de organisatie, sponsoren en Ruben voor zijn gastvrijheid.

De prijs: samen met mijn geliefde Jantina gaan wij genieten in Hotel Restaurant Tjaarda.

Cor Pot