Terugblik Rabbitseizoen 2020 door de sponsor

Het seizoen begint altijd in maart met de eerste wedstrijd. Deze is in maart ook gespeeld met een opkomst van 15 deelnemers. Maar toen kregen we te maken met het Corona virus waardoor ook het golfen stil kwam te liggen. Heel jammer en onwaarschijnlijk. In de maand juli konden we de wedstrijd weer door laten gaan. We konden merken dat de spelers er weer zin in hadden want we hadden een op komst van 32 spelers. Dan moeten er heel wat mentoren geregeld worden. Maar is allemaal gelukt en de wedstrijd kon in aangepaste vorm doorgaan. Zo ook in de maanden augustus , september en oktober. Maar de finalewedstrijd die altijd in november gespeeld wordt mocht niet doorgaan. Jammer, maar we moeten het ermee doen.

Toch wilden we het seizoen wel graag afsluiten en hebben de finale ingepland op de eerste zaterdag van december, 5 dec. Een cadeautje, want er mocht gespeeld worden. En wat we vrijwel altijd gewend zijn hadden we ook deze keer prima weer. Misschien een beetje koud maar daar kun je je op kleden. Lekker een Noorse trui aan!
De nummers 1, 2 en 3 hebben we bij elkaar in de laatste flight gezet. Om zo lang mogelijk de spanning erin te houden wie als winnaar uit de bus zou komen. Ook deze keer toch nog weer een leuke opkomst met 24 spelers. Bij binnenkomst kreeg men per flight een lekker saucijzenbroodje en een glas glühwein en kon men ook weer naar huis. Het was niet zo’n feestelijke afsluiting als andere jaren maar wel gezellig en blij ook dat we het seizoen nog af konden ronden. De laatste flight kwam binnen, de kaart werd ingevoerd en toen was de uitslag bekend.

Als winnaar is het Jimmy Wang geworden. Hij had 1 punt meer dan de nummer twee Douwe de Jong. En als derde is Jan Lubbers geëindigd. De tweede en derde prijs hebben we gelijk uitgereikt en Jimmy hebben we uitgenodigd in onze showroom zodat hij daar op zijn gemak de eerste prijs kon uitkiezen. En dat is ook goed gelukt. Als sponsor wil ik graag alle spelers bedanken, want zonder spelers geen wedstrijd. En niet te vergeten onze mentoren die altijd bereid zijn om mee te lopen. We krijgen daar heel veel positieve reactie op dat het tijdens zo’n wedstrijd leerzaam en gezellig is.

Super bedankt allemaal! Blijf gezond en allen een fijne decembermaand gewenst. Mocht iemand ook graag een Noorse trui of vest willen bent u van harte welkom in onze showroom.
Graag eerst even bellen voor het maken van een afspraak. Dan krijgt u ruim de tijd om te passen en de juiste keus te maken. Zie ook onze site www.norwegianpullovers.com

Vriendelijke groet,

Maaike en Gerard
namens Windfjord, trotse sponsor van de rabbitwedstrijden!