Update Corona speelprotocol GC Heidemeer

Geacht lid van GC Heidemeer,

Inmiddels kan er weer gespeeld worden. Het doet ons goed dat het reserveren van starttijden goed functioneert en dat het protocol goed nageleeft wordt.

Aanpassingen protocol GC Heidemeer:
Er zijn nog enkele aanvullingen op het protocol gemaakt deze week.

Download het hele speelprotocol via deze link

Let bij het lezen van het protocol vooral op de wijzigingen:

• Het gebruik van papieren scorekaarten;
  • Het gebruik van handicarts;
  • De afspraken omtrent de uitwisseling met de andere golfclubs Emmeloord en Appelscha;
  • starttijden voor mensen die een 10 rittenkaart gekocht hebben bij de baaneigenaar.

Opmerking aangaande starttijden boeken:
Het gebruik van de starttijden verloopt voorspoedig, hoewel dit principe tot op heden ons als vereniging vreemd was. We willen wel vragen goed te kijken of de geboekte starttijd(en) kloppen. Het is voorgekomen dat opeenvolgende starttijden door dezelfde personen zijn geboekt, dit is natuurlijk niet praktisch uitvoerbaar, noch wenselijk. Niet erg zolang dit maar gecorrigeerd wordt, zodat een ieder even veel kansen krijgt op een goede starttijd. Alvast dank!

Golflessen:
Onze Pro Tineke mag met de nodige aanpassingen ook weer beginnen met het geven van golflessen. Ze heeft hiervoor een open brief gemaakt. Zie deze link voor deze open brief.

Golfen: iets voor uw vrienden en bekenden?
Daarnaast is golfen een van de weinige sporten die nu toegestaan is. Een ideale kans dus om vrienden, bekenden en kennissen te enthousiasmeren voor onze sport. Speciaal voor deze geinteresseerde mensen is er het baanpermissiepakket! Zie voor details deze PDF en stuur hem door naar vrienden, bekenden en kennissen!

‘Afhaalkraampje’ golfbar Mulligan:
Wanneer u richting de eerste tee loopt kunt u bij Ruben terecht voor de nodige versnaperingen voor in de baan. Denk aan koffie, thee, water, enzovoort!

Update baanwerkzaamheden:
De baaneigenaar heeft het volgende doorgestuurd omtrent werkzaamheden in de baan:

“De fairways worden iets hoger gelaten vanwege de droogte. Er wordt dus wel gemaaid, maar op een hogere stand om het gras te beschermen. De greens worden dit weekend bezand zodat het merendeel van de spelers er geen last van heeft.”

Met vriendelijke groet,

De baaneigenaar