Vlaggetjeswedstrijd op 27 april, Koningsdag!

Wat waren de weersvoorspellingen slecht. Regen, hagel en onweer. Niets van dat alles! Een klein buitje, dat was alles. Ook dit jaar was deze dag weer gesponsord door Woninginrichting van der Meer en dames- en herenkapsalon Jalving. Een dag die (bijna) iedereen in zijn agenda heeft staan. Alleen al om de schitterende prijzen die de sponsoren ter beschikking stellen, waaronder het befaamde “een kistje kunst”. Deze keer was het ook weer volle bak: 48 deelnemers en zelfs een wachtlijst. Gelukkig waren er ook leden bij met een hoge handicap die voor het eerst bij een wedstrijd hadden ingeschreven. Het was erg gezellig in de baan. Het ene verhaal was nog sterker dan het andere. Na 4 uurtjes ‘ploeteren’ was iedereen terug in het clubhuis, waar een heerlijk hapje klaar stond. Met een drankje erbij bleef het nog lang onrustig in het clubhuis. Bij het naar huis gaan kreeg iedereen nog een goody bag mee. Sponsoren: hartelijk dank!

De uitslag van vlaggetjesdag was als volgt:

Neary dames: Karin Kool
Neary heren: Fedde Tuinstra

Longest dames: Karin Verdonk
Longest heren: Jacques Meijer

Dames:
1. Frédy Damm (hole 19)
2. Anneke de Jong (hole 18)
3. Sophia Schippers (hole 17)

Heren:
1. Henk Dijk (hole 19)
2. Roel de Vries (hole 19)
3. Cor Faber en Gurbe van der Woude (hole 18)

De aanmoedigingsprijs was dit jaar voor:
Heren: Jelle Vis
Dames: Anneke van der Starre

Een zeer tevreden 2e prijs winnaar: Roel de Vries. Winnaar Henk Dijk besloot direct zichzelf een vakantie cadeau te geven vanwege zijn welverdiende winst!