Volbeda First Chance 2022

De aanvang van de Volbeda First Chance wedstrijd gebeurd op een zonnig Heidemeer. Met ruim 20 deelnemers is de opkomst mooi. In het clubhuis, terras en in de baan heerst een ontspannen sfeer onder de deelnemers. Ieder speelt zijn eigen spel en de nodige complimenten over mooie slagen gaan heen en weer.

De baan is Q dus er vinden handicap veranderingen plaats. In mijn geval ben ik na de wedstrijd en het invoeren van de kaart in de golfshop gaan zoeken naar een snorkel om toch nog adem te kunnen halen, helaas niet aanwezig. Ik ben geduikeld van Hcp 55 naar 29.5 door het resultaat van deze wedstrijd. Blij dat ik nu kan spelen met de handicap die bij mij past!

Op Hole 9 kwam de Sneary op naam van J. Ennema

De einduitslag:

1. Mark Huffels 59 pnt
  2. Marjan Meibos 54 pnt
  3. Sint Brouwer 35 pnt

Graag wil ik eenieder bedanken voor deze mooie ervaring en kijk ik uit naar de volgende wedstrijd!

Sportieve groeten,

Mark Huffels.