Vrijdag de dertiende mei, een top-Bigmans-dag!

Vrijdag 13 mei hadden zich maar liefst 29 enthousiaste dames en heren ingeschreven voor de Bigmans wedstrijd. De omstandigheden waren perfect: keurig verzorgde banen, de organisatie in handen van Karin Kool en Jelle Russchen, een enthousiaste bediening met ook nog een lekkere hap en mooi weer!
Uiteraard heeft ieder haar of zijn eigen beleving vanwege het uiteindelijke resultaat, maar alle deelnemers hebben genoten van het golfspel, de omstandigheden en de gezelligheid. Allen zullen zich ongetwijfeld inschrijven voor de volgende keer en voor hen die nu verhinderd waren, wees er tijdig bij. De wedstrijdleiding had deze keer vanwege de GOLFWEEK gezorgd voor prachtige prijzen, bestaande uit een Barbecue en een Bigmans-bon.

Na het verwerken van alle uitslagen werden deze door Karin uitgereikt aan Leffert, Jorn en Gerard.

Sneary op 9: Leffert de Bos
Treary op 3: Jorn Palstra, tevens tweede met 23 punten