Wedstrijd Golfelfstedentocht in kader van Foppe Fonds

Hallo allemaal,

Afgelopen zondag 6 juni was er een wedstrijd op Golfclub het Heidemeer met als doel om geld in te zamelen voor het Foppe Fonds. De wedstrijd werd georganiseerd in het kader van de Golfelfstedentocht die door Auke Hempenius in het weekend van 5 en 6 juni werd gelopen.

Het Foppe Fonds zet zich in voor kinderen voor wie sporten of spelen niet vanzelfsprekend is vanwege hun lichamelijke of verstandelijke beperking of omdat hun ouders door financiële omstandigheden hun kind niet kunnen laten sporten. Door te sporten of te spelen krijgen kinderen energie en levenslust.
Door het geven van een bijdrage kan het Foppe Fonds ervoor zorgen dat een kind weer straalt en plezier heeft. Zelfs als het allemaal even niet gemakkelijk is: een kind hoort te spelen!

Een prachtig doel!! En daar heb ik samen met 33 andere medespelers voor gespeeld.
Leuk detail, je kon 2 mulligans kopen, zodat je je score kon verbeteren. De opbrengst was uiteraard voor dit mooie doel.

De totale opbrengst van deze middag is €770.00

Het was een prachtige dag, met zonnig weer. Dankzij de versoepelingen mogen wij weer met elkaar op het terras zitten en daar is zeker gebruik van gemaakt.
Gezellig en leuk om kennis te maken met andere leden van de club aangezien ik pas sinds vorig jaar ben begonnen met golfen.

De uitslag:
1e Sint Brouwer 23 punten
2e Trijn Geverink 22 punten
3e Fedde Tuinstra 22 punten

Via deze weg wil ik de wedstrijdorganisatie bedanken voor de organisatie van deze dag.

Groet,

Sint Brouwer