Windfjord Last Chance, sponsor aan het woord

Het is voor de tweede keer dat wij als sponsor deze wedstrijd hebben gedaan. En in deze rare tijden een wedstrijd in aangepaste vorm. Het is een van de laatste wedstrijden waar men nog iets aan zijn of haar handicap kan veranderen, positief of negatief! We hebben het enorm getroffen met het weer en de mooie opkomst. Een ieder kwam zich niet al te ver voor aanvang melden en kon een kopje koffie meekrijgen. De flights, die weer met zorg waren samengesteld door de WECO, werden door Maaike weggestart. Na de eerste 9 holes kon men even genieten van een warm hapje in de vorm van een gehaktbal met saus naar keuze.

Daarna ging men weer vol enthousiasme beginnen aan de tweede 9 holes. En uiteindelijk komt er na afloop een winnaar bij de dames en bij de heren uit. Dit was bij de dames Fredy Damm met 35 punten en bij de heren Hendrik Bruinsma met 40 punten. Bij de heren was het nog wel even spannend omdat Arjen Miedema ook met 40 punten binnenkwam. Dit is natuurlijk een prestatie op zich met zijn handicap. Hij liep vandaag 1 onder de baan. Chapeau! Maar ook de anderen van harte gefeliciteerd met de uitslag en hartelijk dank voor de deelname!

1. Fredy Damm 35
2. Rianne v.d Velde 32
3. Haitske Valentijn 30

1. Hendrik Bruinsma 40
2. Arjen Miedema 40
3. Henk Meibos 36

We hebben de winnaars uitgenodigd om zondag 18 oktober naar onze showroom te komen om de prijs in ontvangst te nemen. En wij moeten zeggen dat dat heel erg goed gelukt is. Allebeide zeer enthousiast en trots over de behaalde prijs. Bedankt allemaal voor deelname en inzet!

Sportieve groet Windfjord
Maaike en Gerard

En natuurlijk is eenieder welkom in onze showroom voor een prachtige Noorse trui om de winter mee door te komen. U bent welkom, maar wel graag op afspraak voor een passessie. Bel 06-10065939 of mail info@windfjord.nl