Windfjord rabbit wedstrijd 1 juli 2017

Ondanks dat er veel regen werd verwacht en de vakantieperiode is begonnen hadden zich toch nog 29 mensen zich opgegeven voor de wedstrijd. Nadat er was gestart begon het lichtjes te regen, zodat de paraplu zo nu en dan eraan te pas moest komen. Dit had verder geen invloed op de wedstrijd.

Onder goede leiding van mentor Maaike begonnen we aan de wedstrijd. Ik speelde met Bart van der Putten en Anneke de Jong. We gingen  goed van start met hier en daar een bogey of een par. Voor de verandering had de wedstrijdleiding de neary verplaatst van hole 5 naar hole 7.

Van onze mentor kregen we tijdens de wedstrijd weer goede tips en spelregelkennis zodat dit weer een leerzame ronde was.
Tijdens de prijsuitreiking bleek dat er goed was gescoord en dat onze flight succesvol was! Verder natuurlijk de sponsoren, wedstrijdleiding en mentoren hartelijk bedankt voor de organisatie van deze wedstrijd!

Bijzonderheden:

• Birdie: Wil Witting
  • Longest drive heren: Eddie Mendel
  • Longest drive dames: Anneke de Jong
  • Neary : Jan Nijenhuis

Uitslag van de wedstrijd:

• Eerste prijs : Jan Nijenhuis 24 punten
  • Tweede prijs : Wil Witting 24 punten
  • Derde prijs : Anneke de Jong 23 punten

Alle deelnemers bij de volgende wedstrijd op 5 augustus zeer veel succes toegewenst!