Windfjord rabbitcompetitie: de sponsor aan het woord

Wij zijn al sinds 2009 sponsor van de Rabbitwedstrijden. Als je ziet met hoeveel plezier de spelers aan deze maandelijkse wedstrijd deelnemen is het voor ons heel leuk om te doen. En ook de waardering die we daarvoor krijgen: Top!

Dit jaar was helemaal geweldig qua opkomst iedere maand. We hebben zaterdag 12 nov de finalewedstrijd gespeeld en voor het eerst in de vorm van Shotgun. De spelers die 1, 2 en 3 stonden in het klassement zijn bij hole 1 gestart zodat het voor hen een zo normaal mogelijke wedstrijd was. Ja, wat is normaal met toch wel wedstrijddruk!

Men had wel eerst bij melden kunnen genieten van koffie/thee met een saucijzenbroodje. Dat ging er wel in bij iedereen. Wat heel bijzonder is iedere maand dat eigenlijk altijd het zonnetje schijnt.
Ook nu toen iedereen naar de hole ging lopen kwam het zonnetje erbij. En zo tussen 15.00 uur en 15.30 uur kwam men allemaal weer binnen. Eerst de kaart invoeren en toen hebben we de prijsuitreiking gedaan van de wedstrijd van die dag. Onder het genot van een drankje en een hapje zat iedereen gezellig en werden de dag prijzen uitgedeeld.

Ook hebben we de geweldige groep mentoren bedankt en op de foto gezet. Daarna nog rondes bitterballen en gingen we over naar de overal winnaar. In het algemeen klassement is niks veranderd.
Uiteindelijk werden Fokke Rosier en Peter van Zwieten derde met 105 punten, Jeep Otter tweede met 106 punten en is Sake Porte winnaar geworden van het Rabbitseizoen 2022 met 112 punten.
De tweede en derde prijs werd gelijk uitgedeeld en Sake heeft bij ons een mooie Noorse trui uitgezocht. Als beste dame was het dit seizoen Koosje Zeeders.

Heb je nou niet de Noorse trui gewonnen maar wil je er wel een dan ben je welkom in onze showroom om de juiste te kiezen, te passen en gelijk mee te nemen! Graag even bellen voor een afspraak. Altijd welkom. Omdat de Rabbitwedstrijden zo’n succes zijn hebben wij als sponsor besloten het volgend jaar weer te doen. We maken graag sowieso de 15 jaar vol!

Iedereen bedankt en heel veel golfplezier gewenst de komende tijd!

Maaike en Gerard
www.norwegianpullovers.com

Binnenkomst laatste flight met de allround Kampioen Sake Porte: