Clubhuis en Golfbar Mulligan

De koffie staat altijd klaar in Golfbar Mulligan. Het karakteristieke clubhuis annex ‘golfbar Mulligan’ is de plek bij uitstek om na uw ronde lekker nog even na te praten (over uw gemaakte birdieputts bijvoorbeeld!) en te genieten van een hapje of een drankje. Golfbar Mulligan is direct gelegen aan de golfbaan. Als u op het terras plaatsneemt, heeft u direct zicht op de eerste tee en de puttinggreen. Omdat de wind in Nederland vaak zuid-west is, kunt u van het vroege voorjaar tot de late herfst bij goed weer prima buiten zitten. Vergeet op het terras natuurlijk niet even stil te zijn wanneer een flight af gaat slaan op de eerste hole!

Eten, drinken of toch lekker borrelen?

Golfbar Mulligan is een sfeervol ingericht clubhuis dat van alle gemakken voorzien is. Er zijn ruime zitmogelijkheden, een ‘bruin café bar’ geeft een gastvrije aanblik. U kunt in Golfbar Mulligan terecht voor een hapje en een drankje en natuurlijk een borrel.

Pompeblêden

Het clubhuis is gedecoreerd met plaquettes aan de muren in de vorm van echte Friese pompeblêden. Op elk van deze pompeblêden zijn 1 of meerdere namen van (oud)leden vereeuwigd. Zij zijn bijvoorbeeld in het verleden clubkampioen in diverse spelvormen geweest, maar ook leden van verdienste en ereleden van de club zijn op de pompeblêden te vinden. Komt u dus in het clubhuis: neem de gelegenheid te baat om de vele Friese Pompeblêden te bekijken!

Kleedruimtes

Naast het clubhuis en de shop zijn in het hetzelfde gebouw de kleedkamers voor zowel dames als heren te vinden waar u zich om kunt kleden en eventueel een verfrissende douche kunt nemen na uw ronde.