U bent als gast van harte welkom op GC Heidemeer!

GC Heidemeer beschikt over een prachtige par-70 baan in Heerenveen. De mooie 9-holes golfbaan met A-status van de NGF is een zeer uitdagende park- en bosbaan gesitueerd in zuidelijk Heerenveen, pal tegenover het spoor nabij schaatstempel Thialf. U bent als gast natuurlijk van harte welkom om te komen spelen! De gevarieerde baan begint en eindigt in villawijk “Heiderijk”. De overige holes bevinden zich deels in het bos en langs het Heidemeer. Enkele waterpartijen en grote bomen verhogen de moeilijkheidsgraad aanzienlijk en zullen ervoor zorgen dat u meer dan eens onderweg keuzes zult moeten maken als u een goede score binnen wilt brengen. De ‘signature hole’ van de baan is toch wel de prachtige hole 3. Deze hole is een moeilijke par 4 met een dogleg uit en in het Heidebos, waarbij diverse bomen en water in het spel kunnen komen. Het is niet veel gasten gegeven zomaar met een birdie van deze hole te komen! Dichtbij het clubhuis vindt u de Driving Range, de oefenhole en een grote putting green, zodat u voor uw ronde op uw gemak even kunt inslaan / putten.

Reserveren en starttijden?

GC Heidemeer hanteert starttijden. Als lid zijnde kunt u een starttijd zelf regelen via de ledenapplicatie. Wilt u bij ons komen spelen als greenfee’er, neem dan telefonisch contact met ons op. Indien er geen wedstrijden zijn, kunt u per telefoon een starttijd reserveren en in het clubhuis de greenfee afrekenen. Voor actuele teesluitingen en baanstatus verwijzen we u graag naar de homepage.  Voor of na uw ronde kunt u in ons clubhuis of op het terras (met uitzicht op de afslagplaats van hole 1 en of de puttinggreen) genieten van een kleine lunch of een drankje, geheel verzorgd door golfbar Mulligan.

Nuttige links voor u als gast: