Van de introductiecommissie: rabbitwedstrijd 7 maart 2020

In maart beginnen we altijd met de Rabbitwedstrijden. En wat wij gewend zijn was nu ook weer het geval, het was prachtig weer. We hadden een opkomst van 15 spelers met weer mentoren die altijd bereid zijn mee te lopen. Spelers die vorig jaar al hebben mee gedaan, maar ook weer een aantal nieuwe kandidaten.

Ik zeg wel mooi weer, maar de baan was na de regen van de afgelopen tijd nog steeds heel erg nat. Wij hebben besloten om alle spelers de bal te laten opteeën door de baan. Dit was niet de vraag of het mocht, maar een verplichting om het te doen. Resultaat was dat er geen plaggen zijn geslagen. Zelf denk ik dat meer commissies dat in deze periode zouden moeten doen!

Toen iedereen binnen was hebben we buiten op het terras de prijsuitreiking kunnen doen. Er was door een aantal echt weer goed gespeeld. We hopen dat het de komende tijd mooi en droog weer wordt, zodat de baan in april Qualifying kan zijn. Dan worden de handicaps daar waar nodig wel weer aangepast.

Ik wil iedereen bedanken en hopelijk hebben we in april nog meer deelnemers. We gaan ook de wedstrijdscores verwerken in de meerronde (klassement). Dan kunnen de spelers tijdens de rabbitcompetitie kijken waar je staat in het (eind)klassement.

Sportieve groet,

de introductiecommissie
(organisator van de rabbitwedstrijden)