Sponsor in beeld!

25 mrt 2024

Terugblik Meester Miedema wintercompetitie 2023 / 2024

Oktober 2023. De wedstrijdcommissie in de persoon van Jelle Russchen neemt traditiegetrouw contact op met mij omtrent de Wintercompetitie: we vinken alle agendapunten rap af, want na 2 eerdere edities van de Meester Miedema Wintercompetitie is wel duidelijk hoe deze leuke competitie qua organisatie in elkaar zit. Deze editie zijn er 20 zondagen gepland waarin de deelnemers niet alleen met de anderen de strijd aangaan, maar ook met de elementen en natuurlijk zichzelf en uiteraard na afloop getrakteerd worden op een lekkere versnapering!

29 feb 2024

Sponsor Real PT over krachttraining voor golfers!

“Specifieke krachttraining is in de basis misschien zelfs wel een onmisbaar onderdeel in het leven van een enthousiaste en actieve golfer”. Volgens Erik Veen van REAL-PT is het de combinatie van expertises binnen REAL-PT die maken dat wij in ons werk vanuit meerdere perspectieven kijken naar de voordelen van een actieve leefstijl. Samen met Jeroen van der Mei en Thiemen Pen wordt binnen REAL PT 6 dagen per week personal training, duo training en outdoor training voor groepen van maximaal 4 personen verzorgd.

14 nov 2023

Afsluiting Rabbitseizoen 2023: Windfjord aan het woord

Het Rabbitseizoen 2023 zit er weer op. We hebben 9 maanden iedere eerste zaterdag van de maand een wedstrijd gehad. We begonnen in maart met een deelname van 25 spelers. Een beetje miezerig weer maar een hele gezellige wedstrijd. De sfeer is van af het begin iedere maand heel gezellig geweest. Het aantal deelnemers is in die maanden gegroeid naar soms 37 spelers.

07 okt 2023

Van der Meer Woninginrichting bestaat 50 jaar!

Onze trouwe sponsor van der Meer wooninrichting bestond onlangs 50 jaar.

22 sep 2023

Ook in seizoen 2024: de Mulligan Masters!

Vorige week vrijdag was de laatste Mulligan Master van dit seizoen. Deze werd wederom weer mooi afgesloten ondanks dat het al snel donker werd. Normaliter zou onze voorzitter Hans Boekhoven een woordje richting de sponsor doen. Helaas was Hans lelijk gevallen en kon niet aanwezig zijn. Hans heeft mij gevraagd om dat te doen. Normaliter doen we dat niet met lege handen, maar helaas liep dat even anders.

17 jul 2023

Interesse om een jong talent te steunen? Meet Steven Chapman!

Op zondag 18 juni won steven, op de championship course van Millenium golf, Belgie de US Kids Belgium 13/14yr klassement met een drie over par 75. Deze overwinning zorgde er ook voor dat hij de Spring Tour-titel toevoegde aan zijn Fall Tour-titel van vorig jaar. Steven gaat de goede kant op met een huidige WHS van 1.8.

14 jun 2023

Nieuwe sponsor voor de damescommissie: Marijke Muoi Wine & Dine

Per ingaande van 1 juni 2023 is de culinaire bistro ‘Marijke Muoi Wine & Dine’ van Parkhotel Tjaarda, de nieuwe sponsor van de damescommissie.

03 mei 2023

Druktemakers Heerenveen nemen onderhoud sponsorbord voor hun rekening!

Golfclub Heidemeer beschikt over een aantal trouwe sponsoren. Die verdienen natuurlijk een prominente plaats op ons sponsorbord bij het clubhuis. Druktemakers te Heerenveen heeft in de persoon van René van der Sluis aangegeven namens Golfcub Heidemeer – en bij wijze van eigen sponsoring – het onderhoud aan dit sponsorbord voor hun rekening te nemen. Als Golfclub Heidemeer zijn we maar wat blij dat deze professionals in drukwerk dit voor ons willen gaan doen! Druktemakers! Welkom bij de sponsors van Golfclub Heidemeer!

01 mei 2023

Hof van de Koning wordt sponsor van de seniorenochtend

20 april jongstleden was er ‘als vanouds’ een seniorenochtend. Uiteraard was er een grote belangsteling voor deze wedstrijd qua aantal deelnemers. Na afloop werd tijdens de prijsuitreiking door de voorzitter van de sponsorcommissie (en tevens fervent deelnemer van de seniorenochtend) bekend gemaakt dat Restaurant ‘Hof van de Koning’ een driejarig sponsorcontract heeft gesloten met de seniorencommissie van GC Heidemeer!

15 nov 2022

Steven Chapman wint tourfinale US Kids Belgium tour

Steven Chapman, lid van Golfclub Heidemeer, heeft deelgenomen aan de 2022 US Kids Belgium tour.

Baanagenda