Rabbitcompetitie

10 apr 2024

Rabbitwedstrijd 06-04-2024

Na een periode met veel regen zijn we zaterdag weer begonnen met de Rabbitcompetitie. Een nieuwe competitie met als sponsor: Golfschool Heidemeer.

19 feb 2024

Eerste rabbitwedstrijd op zaterdag 6 april

Ook dit jaar worden de rabbitwedstrijden georganiseerd. Wedstrijden speciaal bedoeld voor beginnende golfers met baanpermissie en een handicap tussen 55 en 40.
Het is de gelegenheid om op een ongedwongen manier het golfspel verder eigen te maken én om kennis te maken met andere leden van de golfclub.

14 nov 2023

Afsluiting Rabbitseizoen 2023: Windfjord aan het woord

Het Rabbitseizoen 2023 zit er weer op. We hebben 9 maanden iedere eerste zaterdag van de maand een wedstrijd gehad. We begonnen in maart met een deelname van 25 spelers. Een beetje miezerig weer maar een hele gezellige wedstrijd. De sfeer is van af het begin iedere maand heel gezellig geweest. Het aantal deelnemers is in die maanden gegroeid naar soms 37 spelers.

09 nov 2023

Jan Marks winnaar rabbitcompetitie 2023!

Dit was de laatste Rabbitwedstrijd van seizoen 2023, van een serie van negen wedstrijden. Ook dit jaar was de Rabbitwedstrijd, een wedstrijd voor beginnende golfers wederom een succes. Deze goed georganiseerde wedstrijden zijn een uitstekende mogelijkheid voor de beginnende golfer, onder leiding van mentoren, om golfervaring op te doen in wedstrijdverband.

07 nov 2023

Finale rabbitwedstrijd 04-11-2023

Afgelopen zaterdag was de afsluitende Rabbit wedstrijd en we werden warm onthaald met saucijzenbroodjes. De sfeer was fantastisch en het weer leek in eerste instantie nog goed. Aangezien het een gunshotwedstrijd is begaf iedereen zich naar zijn of haar hole om rond 13.00 af te slaan. In mijn flight speelde ik met Henk en Koos was onze mentor. Aangezien het veld erg nat is heeft Koos een extra ballenzoeker geregeld genaamd Reinier geregeld. Met z’n vieren hebben we een gezellige […]

11 okt 2023

Rabbitwedstrijd 7 oktober 2023

Alweer de één na laatste Rabbitwedstrijd van het seizoen 2023. Deze wedstrijd vond plaats in een gezellige sfeer met prima herfstweer.

09 aug 2023

Rabbitwedstrijd 05-08-2023

De weergoden waren ons, de rabbits, gunstig gezind (Wij hadden het waarschijnlijk verdiend) met maar een korte bui rond half twaalf.

04 jul 2023

Rabbitwedstrijd 01-07-2023

Na de mooie droge weken met veel zonneschijn mochten we zaterdag een Rabbit wedstrijd spelen in de regen.

05 jun 2023

Rabbitwedstrijd 03-06-2023: EEN HOLE IN ONE!

Afgelopen zaterdag is weer de maandelijks Windfjord Rabbit Competitie gespeeld. De weergoden waren ons goed gezind, een prachtig zonnetje, een lekkere temperatuur en de baan lag er geweldig bij.

03 apr 2023

Verslag Windfjord Rabbit 1 april: Golfen in de regen!

De voorspellingen beloofden al niet veel goeds voor de 2e Windfjord Rabbit Competitie van zaterdag 1 april. De meeste deelnemers hadden dan ook hun trolley uitgerust met paraplu.

Baanagenda