Eerste rabbitwedstrijd op zaterdag 6 april

Ook dit jaar worden de rabbitwedstrijden georganiseerd. Wedstrijden speciaal bedoeld voor beginnende golfers met baanpermissie en een handicap tussen 55 en 40. Het is de gelegenheid om op een ongedwongen manier het golfspel verder eigen te maken én om kennis te maken met andere leden van de golfclub.

De wedstrijden zijn iedere eerste zaterdag van de maand in de periode van april t/m november. Meedoen kan met één of meerdere (alle!) wedstrijden, inschrijven verloopt via de website.

Sponsor van de rabbitwedstrijden is Tineke van der Wal van Golfschool Heidemeer. Daarnaast zijn de wedstrijden mede mogelijk dankzij vele ervaren golfspelers die als mentoren mee de baan in gaan. De organisatie is in handen van Sonja Kolk, Trineke van der Schaaf en Ilona Zwanenburg. Vragen? Mail naar introductiecommissie@golfclubheidemeer.nl.

Interesse? Geef je vooral op! Inschrijven kan vanaf heden via Proware!