Damescommissie

10 apr 2024

Damesdag wintercompetitie 2023 / 2024

Ondanks al het grauwe en regenachtige weer, waardoor de baan enorm modderig en zelfs deels onder water stond, heeft de damescommissie deze winter 11 wedstrijden kunnen organiseren voor de wintercompetitie. Van deze 11 wedstrijden telden de beste 7 mee voor de totaalscore.

07 sep 2023

Dinsdag 19 september: Prinsjes- en Prinsessen dag!

De derde dinsdag van september is op Heidemeer Prinsjes-en Prinsessendag!

05 aug 2023

Van de damescommissie: onthulling sponsor banner Marijke Muoi Wine & Dine

Op 25 juli is na een inleidend praatje van de sponsorcommissie de banner van onze sponsor onthuld en hebben de heren van der Staaij en van der Heide van Marijke Muoi Wine & Dine de eerste prijs uitgereikt aan de winnaars van de 9- en 18- holes dameswedstrijd.

14 jun 2023

Nieuwe sponsor voor de damescommissie: Marijke Muoi Wine & Dine

Per ingaande van 1 juni 2023 is de culinaire bistro ‘Marijke Muoi Wine & Dine’ van Parkhotel Tjaarda, de nieuwe sponsor van de damescommissie.

12 jun 2023

Resultaat experiment Dames dinsdag wedstrijd 1 keer per maand

Op de eerste avond van dit experiment mochten we 7 dames ( met variatie in handicap van 55 tot 18)  verwelkomen die nog niet eerder aan onze wedstrijden hebben deelgenomen.

05 jun 2023

Vriendinnendag 23 mei 2023

De damescommissie was al geruime tijd bezig om een vriendinnendag te organiseren. Eindelijk op 23 mei was het zover. 16 dames van Heidemeer hadden een golfvriendin (geen Heidemeer lid) uitgenodigd.

05 jun 2023

Van de Damescommissie: experiment aanstaande!

Met enige regelmaat horen we van dames dat het zo jammer is dat zij, i.v.m. werk of andere activiteiten, niet met de damesdinsdagwedstrijden mee kunnen doen. Vandaar dat dit voor de damescommissie onlangs een bespreekpunt was.

13 apr 2023

Dames dinsdagmiddag Heidemeer winter 22/23

Dan is het zover. De laatste wedstrijd van de meerronde dameswedstrijd op dinsdagmiddag 28 maart. Op dat moment sta ik 12 punten voor op nummer twee, Marga van Zijpp. Wat kan mij nog gebeuren. Nummers 3 (Ruth Haspers), 2 (Marga van Zijpp) en 1 (mij persoontje) starten in de laatste flight.

27 okt 2022

Winnaars Meerrondenwedstrijd zomerperiode Damesgolf Heidemeer 2022

Op 25 oktober heeft de damescommissie het zomerseizoen afgesloten met het uitreiken van de meerrondenprijs.

06 okt 2022

Dames ‘Hoedjesdag’ 20 september 2022

Zoals elk jaar hebben wij als dames een hoedjeswedstrijd. We komen dan goed “gemutst” en proberen te spelen met hoedje op. Het woei nogal hard dus niet iedereen kon het hoedje ophouden. Het was een leuke wedstrijd van 13 holes met wat verrassingen tussendoor!

Baanagenda