Damesdag wintercompetitie 2023 / 2024

Ondanks al het grauwe en regenachtige weer, waardoor de baan enorm modderig en zelfs deels onder water stond, heeft de damescommissie deze winter 11 wedstrijden kunnen organiseren voor de wintercompetitie. Van deze 11 wedstrijden telden de beste 7 mee voor de totaalscore.

De laatste wedstrijd van de wintercompetitie vond plaats op 26 maart en er was een grote opkomst van de dames. Maar liefst 20 dames deden mee!
De strijd om de tweede en derde plaats was een spannend duel tussen Carla en Tine. Het verschil was slechts 2 punten. Tine wist dit duel in haar voordeel te beslechten.

Na afloop van de wedstrijd werden we verwend met een heerlijke borrelhap en daarna volgde de prijsuitreiking.

Marije was dag winnares met een mooie 18 punten.

De uitslag van de wintercompetitie was als volgt:
1e: Frédy
2e: Tine
3e Carla

Ik ontving een mooi beeldje als wisseltrofee en de damescommissie had voor Carla, Tine en mij ook nog een verrassingspakket met “Hemelse Modder” als aandenken aan deze enorm natte en modderige competitie.

Heel hartelijk dank aan de damescommissie voor de organisatie van deze barre maar gezellige competitie!
En natuurlijk ook dank aan de sponsor van de dames-dinsdag: Marijke Muoi Wine & Dine.

Op naar een zonnige zomercompetitie!

Frédy