Programma Feestweek 2 tot en met 8 juni

Elke dag van de Feestweek wordt er gegolfd, maar er zijn ook andere gezellige activiteiten. We denken een programma te hebben waarmee elk clublid van Heidemeer actief mee kan doen aan de viering van ons jubileum. Onderaan dit bericht staat een PDF met een overzicht van het hele weekprogramma.

De verwachting is dat veel leden zich in willen schrijven voor één of meer van de geplande golfwedstrijden. Doen! We willen dat elk lid de mogelijkheid krijgt om aan minimaal één wedstrijd deel te nemen. Daarom kan het zijn dat wanneer iemand zich voor meerdere wedstrijden inschrijft, niet elke inschrijving automatisch inhoudt dat aan alle wedstrijden deelgenomen kan worden. Er staan echter ook wedstrijdvormen op het programma waaraan een groot aantal spelers kan meedoen.

Inschrijven voor een wedstrijd via onze ledenapplicatie, inloggen als lid en daarna een wedstrijd in de kalender selecteren en aanmelden. Voor deelname aan de feestavond met gratis BBQ gaat de aanmelding via een mailtje naar jubileumcommissie@golfclubheidemeer.nl zie het programmaoverzicht. Geef je op!

Alle deelnemers aan de wedstrijden ontvangen tijdens de speeldag een gratis munt. Deze kan op de feestavond van zaterdag 8 juni gebruikt worden om een plankje ‘te kopen’ voor deelname aan het rad van fortuin met dankzij onze sponsoren prachtige prijzen!

Download het programma van de Feestweek hier (PDF)

Voor vragen over het programma is de jubileumcommissie bereikbaar via onderstaande telefoonnummers:

Koosje Zeeders (06 42 91 65 94)
Mirjam Nieuwenhuijsen (06 26 05 00 60)
Gerard Bouma (06 22 45 54 89)
Fokke Rosier (06 30 11 74 25)