Kapsalon Jalving en Woninginrichting van der meer Vlaggetjeswedstrijd Koningsdag 2024

Afgelopen zaterdag was weer een groot succes met de ‘familie Jalving’ tijdens de traditionele vlaggetjeswedstrijd. Net als andere jaren was deze hele wedstrijd weer zeer goed verzorgd. Een lekkere ontvangst met oranjekoek en een lekker gesponsord oranjebittertje en na afloop een heerlijke barbecue. Net als andere jaren waren de sponsoren Kapsalon Jalving en Woninginrichting van der Meer.

De vlaggetjes vlogen ons weer om de oren! Bij de heren eindigde het vlaggetje van Joghem Smeding op de green van hole 18 (daarmee werd hij derde). Willem Perridon en Jorn Palstra hadden uitgeholed op hole 18. Zij stonden gelijk en dus moest er via een playoff een beslissing komen. Er werd besloten: wie de verste drive slaat op hole 1 is de winnaar. Ondanks de werelds goeie drive van Jorn bleek bij inspectie dat de drive van Willem Perridon 5 meter verder kwam dan de drive van Jorn. Daarom werd Willem Perridon eerste en Jorn Palstra tweede!

Digna, Marjan en ik (Carmen) eindigden alledrie op hole 17. Digna lag op de voorgreen, Marjan net wat dichter bij de hole en ik eindigde nóg dichter bij de hole. Dat zorgde ervoor dat Digna derde werd, Marjan tweede en ik eerste! We waren heel blij met het mooie beeldje dat we mee naar huis mochten nemen. We hebben allemaal weer heerlijk mogen genieten van de barbecue en een drankje na de wedstrijd. De organisatie was wederom top! En op naar volgend jaar! En lang leve de Koning!

Groetjes Carmen van Werkhoven