Van de damescommissie: onthulling sponsor banner Marijke Muoi Wine & Dine

Op 25 juli is na een inleidend praatje van de sponsorcommissie de banner van onze sponsor onthuld en hebben de heren van der Staaij en van der Heide van Marijke Muoi Wine & Dine de eerste prijs uitgereikt aan de winnaars van de 9- en 18- holes dameswedstrijd.

Het was een hele fijne golfdag van de Dames golfwedstrijd op het Heidemeer! De dames worden dit seizoen gesponsord door Marijke Muoi Wine&Dine van Parkhotel Tjaarda gelegen in het bijzonder fraaie bosrijke gebied van Oranjewoud. Zij mogen zich op GC Heidemeer presenteren door middel van het leveren van een banner bij de eerste tee en 2 mooie prijzen, 1 voor de winnaar van de 9 holes wedstrijd en 1 voor de winnaar van de 18 holes wedstrijd. Marijke Muoi Wijne & Dine werd vertegenwoordigd door Thom van de Heide ( manager) en Joram van der Staaij (chef-kok) om de fantastische prijzen uit te reiken, dit werd dan ook met veel enthousiasme gedaan. Tjitte de wolf (directeur van Tjaarda) liet zich verontschuldigen,hij kon wegens vakantie niet aanwezig zijn. Al met al een mooie geslaagde golf dag met hele mooie prijzen!