Afsluiting Rabbitseizoen 2023: Windfjord aan het woord

Het Rabbitseizoen 2023 zit er weer op. We hebben 9 maanden iedere eerste zaterdag van de maand een wedstrijd gehad. We begonnen in maart met een deelname van 25 spelers. Een beetje miezerig weer maar een hele gezellige wedstrijd. De sfeer is van af het begin iedere maand heel gezellig geweest. Het aantal deelnemers is in die maanden gegroeid naar soms 37 spelers.

Dat is natuurlijk geweldig. Maar houdt ook in dat er meer mentoren geregeld moesten worden. Meestal was Jelle de aangewezen persoon daarvoor. En omdat we een geweldige groep mentoren hebben kreeg hij het iedere maand weer rond.

Na iedere wedstrijd hadden we prijs voor de longest dames, longest heren en neary. En natuurlijk voor de nummers 1, 2 en 3. De laatste wedstrijd werd iedereen ontvangen rond 12.00 uur en kreeg men eerst een saucijzenbroodje. Deze waren zelf gemaakt door Trineke en super lekker. We hebben de laatste wedstrijd in de vorm shotgun gespeeld zodat we allemaal redelijk tegelijk weer in het clubgebouw waren. Daar hebben we de winnaars van de dag en de winnaars van het seizoen beend gemaakt en de prijsuitreiking gedaan. Het was een wederom gezellige dag met voor iedere flight een plank met heerlijke hapjes. Trineke en Ruben heel erg bedankt voor het verzorgen daarvan.

Van de totale 9 maanden telden we de 5 beste scores zodat er aan het eind van het seizoen een nummer 1,2 en 3 uit kwamen.

3 de plaats Ard Vogelaar
2 de plaats Bert Pijffers
1 ste plaats Jan Marks

En als beste dame is het Ilona Zwanenburg geworden. Allen hebben ze een mooie prijs van ons ontvangen en we hopen dat ze daar veel plezier van gaan hebben.
Wij willen als sponsor jullie als spelers bedanken, want zonder spelers geen wedstrijd. En daarnaast de mentoren voor hun inzet. Super! Dan bedanken we ook Jelly en Jelle voor de samenwerking. Altijd fijn om dat met mensen te doen waar je van op aan kan. Heel erg bedankt.

Maar dan… Wij hebben besloten om na 15 jaar sponsoring ermee te stoppen. We weten hoe leuk en belangrijk het is dat deze wedstrijd voor de beginnende golfer wordt voortgezet en hopen dan ook dat iemand het stokje over wil gaan nemen. Nogmaals dank aan de mentoren en veel golfplezier voor de beginnende golfers.

Sportieve groet!

Maaike en Gerard van Windfjord