Vriendinnendag 24-0-2024

Op dinsdag 24 september heeft de damescommissie weer de jaarlijkse Vriendinnendag georganiseerd. Elke keer weer is dat een gezellig feest. De weergoden waren ons enorm goed gezind ondanks de dreigende voorspellingen van de dagen ervoor.

Meteen tijdens de ontvangst, met heerlijke koffie en suikerbrood, zat de stemming er al goed in. Enorm gezellig om alle vriendinnen van buiten de club te ontmoeten en gelukkig konden ook vriendinnen binnen de club met elkaar spelen.

We speelden greensome stableford en dat vergt goed samenspel en overleg met je partner. Er waren extra uitdagingen zoals de neary, de straightest, de longest drive en het ‘dichtst bij de champagnefles’.

Hokje 6 was ook dit keer weer goed verzorgd met heerlijke hapjes en drankjes en daardoor zo gezellig dat we helemaal vergaten dat andere teams nog moesten putten op hole 6. Sorry dames!
Na afloop konden we nog heerlijk op het terras zitten en genieten van een lekkere borrelhap.

Ik wil graag nogmaals onze flightgenoten Janneke en Marjo hartelijk danken voor de gezellige wedstrijd en natuurlijk feliciteren met hun mooie 2e plaats. Heel veel dank aan de damescommissie voor de perfecte organisatie van deze superdag! Het was ook heel fijn dat er dubbele starts waren en dus geen teams naar de verste holes moesten.

Uitslag:
1. Hedwig en Frédy