Speciale editie Damesdag Feestweek 2024!

Door de damescommissie was voor de feestweek gekozen voor een damesavond met als spelvorm greensome. We werden half 6 verwacht en ontvangen met een kopje koffie. Bij inschrijving kregen we een bal met het logo van de damescommissie, een muntje voor het rad van fortuin voor as zaterdag, onze scorekaart en …. een setje formulieren met extra opdrachten voor extra prijzen. Het golf speelden we als tweetal en de extra opdrachten als team van 4. Ik speelde samen met Richtje en onze flightgenoten waren Maaike en Carla.

We startten op hole 9 met een slechte afslag van mij, maar gelukkig legde Richtje de bal op een perfecte afstand om naar de green te slaan. Helaas lukte mijn slag weer niet, maar Richtje wist wat ze moest doen en legde hem keurig op de green. Op de putting green stond Janneke en moesten we een puttwedstrijdje spelen als team van 4.

Maaike gaf aan dat ze niet (meer) kon putten, maar deze puttwedstrijd was voldoende voor haar om daarna vele lange putts te maken. Ondertussen hadden we gelezen dat één van de extra opdrachten was een optische illusie foto te maken. Erg leuk om te doen en ik geloof dat er vele mooie foto’s zijn gemaakt. Janneke heeft de foto’s doorgestuurd naar Cor Pot en hopelijk zijn ze te zien bij de afsluiting op het scherm.

Bij hokje 6 was een feestelijk drankje te krijgen en wat lekkere hapjes. Bovendien was daar weer een chipwedstrijdje. In het clubhuis aangekomen kregen we een patatje met saté en zijn er de nodige wijntjes gedronken. En toen was er de prijsuitreiking. Wat waren er veel prijzen beschikbaar gesteld door de verschillende sponsoren.

1e prijs Marga Tabak en Richtje vd Velde
2e prijs Mirjam Nieuwenhuijsen en Fennie de Vries
3e prijs Marga vd Zijpp en Vera Bulte(

Aanmoedigingsprijs: Helene de Bruijn en Marian Veldman)
Ladies of the green: Fennie de Vries en Mirjam Nieuwenhuijsen

Sneary Marga en Richtje
Treary Anneke vd S en Carin

Denk- en Doe opdrachten:

1e prijs- Anneke vd Starre, Carin Hoekstra, Hennie Feenstra en Sjoukje vd Zee.

Puttwedstrijd:
1e prijs: Tineke Bosma, Anneke vd veen, Irene Brand en Rommy Klatte

Extra prijs 15e plaats Inez Bandell en Dirkje Meijer

Al met al een heel erg geslaagde avond. Super georganiseerd door Janneke en Dirkje!