Feestweek Seniorenochtend 6 juni 2024

30 jaar geleden zaten de meeste van ons nog midden in het arbeidsproces en hadden we geen tijd voor golfen. Toen was mijn motto golf dat doe ik als ik gepensioneerd ben en achteraf heb ik spijt daar best wel spijt van. Jammer maar gedane zaken nemen geen keer, ik geniet elke keer weer van het golfspel.

Ook de wedstrijden zijn elke keer weer een uitdaging en in het kader van het 30-jarig bestaan
mochten we van start gaan met de seniorenwedstrijd. De spelvorm was Texas scramble.
Mijn partner Marga van der Zijpp en ik vulden elkaar perfect aan. De eindstand met 29 punten
bleek goed te zijn voor de eerste plaats en werd beloond met een diner bon van onze sponsor
Hof van de Koning.

Mede namens Marga van der Zijpp dank ik de organisatie voor de fantastische dag.

Marten Smid