Kuiper Verzekeringen nieuwe hoofdsponsor GC Heidemeer!

Zoals u weet is de sponsorcommissie bestaande uit Gerard Jalving en Hans Boekhoven naarstig op zoek geweest naar een nieuwe hoofdsponsor voor onze prachtige golfclub. Met het door de redactie gemaakte ‘bidbook’ (waarin de potentiële nieuwe hoofdsponsor kan lezen welke waar hij voor zijn sponsorbijdrage krijgt) zijn zij naar Kuiper Verzekeringen alhier te Heerenveen gestapt en gevraagd of zij de nieuwe hoofdsponsor wilden worden. Het doet ons als bestuur en vereniging als geheel zeer veel genoegen u aan te mogen kondigen dat Kuiper Verzekeringen ‘ja’ heeft gezegd en dat we een nieuwe hoofdsponsor hebben voor de komende 3 jaar!

U hebt het misschien al gemerkt, maar op de nieuwe scorekaarten prijkt inmiddels het logo van Kuiper Verzekeringen. Ook worden ze al in de website en in de nieuwsbrief gepresenteerd door middel van hun logo. Op dit moment worden ook op andere plekken in en rondom onze baan de diverse reclameuitingen geplaatst. Ook zal Kuiper Verzekeringen de sponsor worden van de aankomende wintercompetitie.

De ondertekening van het 3 jarig sponsorcontract heeft vrijdag 26 juli jongstleden plaatsgevonden in aanwezigheid van Jacco Kuiper (algemeen directeur Kuiper Verzekeringen), onze voorzitter Gerard Kampert en natuurlijk de sponsorcommissie.