Rabbit wedstrijd 4 mei 2024

Zaterdagochtend 04 mei was het weer zover. De tweede Rabbit wedstrijd van het seizoen. We werden hartelijk verwelkomt door Sonja en Mike en de zon stond al hoog aan de hemel.

Onze flight, Barbara, Mickey en ik, vertrokken met enige vertraging omdat er wat verwarring was aangaande de mentor. Mike was zo vriendelijk om als inval mentor te fungeren en dus konden we alsnog na een paar minuten afslaan. Onze afslag op de eerste hole was fantastisch waarbij Mickey zelf op de voorgreen lag.

Ik begon ook gelijk goed met een par op de eerste hole en ik bleef de gehele wedstrijd het geluk aan mijn zijde houden wat resulteerde in de hele hoge score van 29 punten. Het was voor mij ook voor het eerst dat ik de neary heb gewonnen. Ik ben eigenlijk gewent dat, op de holes waar wat extra te verdienen valt, ik de afslag om zeep help.

Hierover nagedacht te hebben denk ik dat mijn hele goed score te maken heeft met de fantastische wintergroepslessen die Tineke geeft. De hele winter hebben ik met een hele leuke groep elke zaterdagochtend les gehad en dat betaald zich nu uit. Ik wil Tineke ook graag bedanken voor het overnemen van de sponsoring van deze wedstrijd. Het is belangrijk dat nieuwe golfers/leden de mogelijkheid krijgen om in een ontspannen sfeer onder begeleiding van een mentor te leren hoe het is om wedstrijden te doen en de Rabbit wedstrijd is een uitgelezen kans hiervoor.

Graag wil ik Bilal en Rients feliciteren met het behalen van de tweede en derde prijs en Liesbeth en Harry met het slaan van de longest op hole 2.

Al met al weer een geslaagde dag waar de gezelligheid voorop staat. I kijk nu al uit naar de volgende wedstrijd en hoop dat de baan dan eindelijk qualifying is.

Een goed weekend allemaal en tot snel op de club.

Ard Vogelaar