Rabbitwedstrijd 14-09-2024

Afgelopen zaterdag 14 sept werd weer de maandelijkse Golfschool Heidemeer Rabbit competitie gespeeld. Maar liefst 36 deelnemers gingen deze keer de strijd met elkaar aan.

Onze flight bestond deze keer uit Ingeborg, Gitte en Koert onder het mentorschap van Teun. Het motto was deze keer “de punten zijn niet belangrijk, en heb vooral plezier”. Onder een stralend zonnetje werden de verdere instructies gegeven, de kaarten verdeeld en de holes gespeeld en ik moet zeggen ik heb zelden zo’n ontspannen ronde gelopen.

Na binnenkomst de punten bij elkaar opgeteld en onder het genot van een drankje nog even verder bij geklets, erg gezellig. De prijsuitreiking werd verzorgd door Ilona en zij kon meedelen dat er maar liefst 4 birdies waren geslagen: Hans, Rients Mirjam en Koert. Zowel de longest als de nearest bij de dames gingen beide naar Mirjam Goos, de longest bij de heren naar Rene Veldhuis!

De einduitslag:

3e prijs: Hans Boekhoven met 23 punten
2e Prijs: Monique Heidstra met 24 punten
1e Prijs: Koert Sloot met 26 punten.

Golfschool Heidemeer, organisatoren en mentoren bedankt voor het mogelijk maken van deze mooie Rabbitcompetitie en de fles wijn “Hole 19” smaakte in de avond prima!

Tot ziens op de volgende Rabbit wedstrijd!

Koert Sloot