Rabbitwedstrijd 3 augustus 2024

Zaterdag 3 augustus mochten we weer de baan op voor ons maandelijkse rabbitwedstrijd voor beginners! Het weer was weer ideaal om een wedstrijd te gaan lopen. De opkomst was ook weer groot met 32 deelnemers, waaronder een groot aantal nieuwe leden.

Ik zat in een van de laatste flights onder de deskundige leiding van Elly. De hele baan liep voor ons drieën heel goed, ik liep samen met Jos Wijnand en Ilona Zwanenburg. Ilona is als tweede geëindigd met 24 punten en Jos op een mooie 20 punten. Zelf kwam ik met 25 punten op de eerste plaats terecht!

De longest bij de heren was niet voor de eerste keer voor Harry Pal. Bij de dames had Ingeborg Ligtenberg de langste slag in huis en haalde tevens met 22 punten de derde prijs. Degene met de meeste precisie (dus de neary) was voor Hylke v/d Goot.

Bij deze wil ik alle mentoren en sponsoren bedanken dat ze weer voor ons klaar stonden.

14 september kunnen we weer meedoen met de volgende rabbitwedstrijd!