Rabbitwedstrijd 06-07-2024

Zaterdagochtend 6 juli, alweer de vierde Rabbit wedstrijd van het seizoen. Het zou wederom gezellig worden, ik had er zin in! We werden hartelijk verwelkomd door Sonja en Ilona. Fantastisch dat jullie de organisatie op jullie nemen!

Ook dank aan Tineke die voor de prijzen zorgt en de mentoren niet te vergeten. Wat geweldig dat jullie ons het spel bij willen brengen. Het spelen onder leiding van een mentor in de Rabbit maakt de zaterdag voor mij echt een feestje. Vandaag vertrokken Ilona en ik in de eerste Flight, met Vera als mentor.

Die week had ik een ronde met Joost gelopen en mijn voornemen uitgesproken dat ik vanaf nu altijd even zou inslaan op de Driving range en… deze zaterdag met resultaat! 24 punten, wat heb ik een trots gevoel. Graag wil ik Mirjam Goos (20 punten) en Jos Wijnand (19 punten) feliciteren met het behalen van de tweede en derde prijs. Ook Frits Wiedenhoff, Hermen Klasen en Ard Vogelaar hebben met 19 punten behaald. Toch ook echt het vermelden waard.

Daarnaast vielen Erik Schra en Sonja Kolk in de prijzen met de Longest en wederom Jos met ook nog de Neary. Een bijzonder detail is dat Erik net een week lid is van de club, welkom Erik!

Al met al weer een geslaagde dag waar het weer zich in de ochtend goed hield. Ik kijk nu al uit naar de volgende wedstrijd!

Bedankt iedereen en tot ziens op de club!

Ingeborg Ligtenberg