Rabo Clubsupport brengt weer een mooi bedrag op voor GC Heidemeer

Net als vorig jaar hebben we als GC Heidemeer meegedaan aan de Clubsupport actie van de Rabobank. Op zaterdagochtend 5 oktober kwam Janet Ellemers namens de Rabobank de cheque uitreiken. Uiteraard waren we als bestuur reuze benieuwd welk bedrag deze keer op de cheque zou staan!

We mogen als club in 2024 een mooi bedrag van 523 euro en 54 cent tegemoet zien. Vorig jaar is de opbrengst van deze actie ten goede gekomen aan de jongere golfers onder ons om elkaar beter te leren kennen en samen te oefenen. Als bestuur zijn we natuurlijk blij met de opbrengst van de actie. We moeten nog even zien waar we dit bedrag dit jaar aan zullen besteden. We houden u daarvan natuurlijk op de hoogte.

Alle stemmers (die bij de Rabobank bankieren en via de Rabo bankieren app hun stem hebben uitgebracht) en de Rabobank zelf die dit mooie bedrag mee mogelijk hebben gemaakt: een heel hartelijk dankjewel!