11-09-2021: wedstrijd voor sponsoren en commissieleden!

Voor mij kwam deze uitnodiging, ergens in juli, als verrassing via de mail binnen. Ik heb me als lid van de damescommissie meteen aangemeld.

De weersvoorspelling voor 11 september liet te wensen over, maar na het doorstaan van een paar fikse regenbuien en toch ook heel even een zonnestraal heb ik deelgenomen aan deze Vierbal Stableford Wedstrijd.

Met flightgenoten Arjen Miedema (sponsor: Meester Miedema / redactie), Vera Bulte (seniorencommissie), Jimmy Wang (sponsor: Rose Garden) hebben we er een gezellige ronde van gemaakt. Na binnenkomst werden we getrakteerd op diverse hapjes die i.v.m. het afwezig zijn van Ruben door Carmen prima verzorgd aan ons voorgeschoteld werden. Nadat alle flights binnen waren, volgde de prijsuitreiking:

• Gedeelde derde prijs: Jimmy Wang en Marga van der Zijp. Omdat deze prijs lastig gedeeld kon worden, heeft Hendrik Bruinsma (sponsor: Bouwbedrijf Bruinsma) spontaan een prijs beschikbaar gesteld in de vorm van een leuk doosje ballen!
  • Tweede prijs: Arjen Miedema
  • Eerste prijs: deze mocht ik in ontvangst nemen, vandaar dit korte verslag.

Nadat de voorzitter van onze vereniging, Gerard Kampert, de sponsoren en commissieleden bedankt had voor de inzet voor onze club, volgde nog een gezellige nazit.

Hil Leffering