Dames ‘Hoedjesdag’ 20 september 2022

Zoals elk jaar hebben wij als dames een hoedjeswedstrijd. We komen dan goed “gemutst “ en proberen te spelen met hoedje op. Het woei nogal hard dus niet iedereen kon het hoedje ophouden. Het was een leuke wedstrijd van 13 holes met wat verrassingen tussendoor.

Deze keer hadden de dames van de commissie een lekkere versnapering in hokje van hole 6 en na hole 11 stonden ze klaar met een lekker drankje. Met een groep van 21 dames was het een verscheidenheid aan hoedjes, maar uiteindelijk vonden we Jos haar hoedje het meest origineel. Peter heeft heel wat foto’s gemaakt. Daar zijn vast wat leuke te zien!

We hadden een vlaggetjeswedstrijd en tot mijn verbazing bleek ik het verst te zijn gekomen. De prijs was een zelfgemaakte mand gevuld met alle ingrediënten voor een heerlijke appeltaart. Nou Haitske , toppie! Ik heb hem meteen gemaakt voor ons familieweekend en voor ik er erg in had was hij al op! Leuke prijs hoor!

Dames van de commissie, mijn complimenten voor de goede organisatie. We hadden weer een leuke dag en hoorden thuis wel weer wat prinsjesdag ons brengt volgend jaar!

Marga v.d. Zijpp