Geert Bruinsma Kampioen zomercompetitie 2023!

Rond een uur of half 5 ging ik naar de golfbaan, tas uit de auto en naar het clubhuis en de wedstrijd ging van start. Marcel en Otto waren mijn flightgenoten in dit rondje, ik maakte nog een grapje bij de eerste hole ik zij als we gewoon allemaal 23 punten opschrijven dan moet het goed komen.

Hole 1 en 2 waren een mooi begin van de ronde die starte ik met een par. Daarna liep ik 4 bougies. Hole 7/8 verliepen ook goed met een par toen kwamen we op hole 9 toen zijden Marcel en Otto Geert ga er voor kun je een eagel maken maar ik dacht speel verstandig maak een bogeyen haal de punten binnen. En dat lukte ik kwam er met een par af. Otto maakte daar een prachtig Birdie. En uit eindelijk mag ik 23 punten noteren op de scorekaart Dit was dan ook de beste kaart van het jaar voor mij waardoor ik in gelijke punten kwam met Klaas omdat de laatste wedstrijd beslissend was voor het kampioenschap ben ik dit jaar kampioen geworden.

Na een heerlijk broodje hamburger met alles erop en eraan aangeboden door golfbar Mulligan kwam de prijsuitreiking en mocht ik de eerste prijs in handen nemen. Ik bedank iedereen voor de gezelligheid en weer een geweldige Rabobank zomeravond competitie en natuurlijk onze hoofdsponsor Rabobank in het bijzonder!