HANDICARTWEDSTRIJD 2022

Op zaterdag 20 augustus is door ruim 40 leden, de jaarlijkse handicartwedstrijd gespeeld. Een greensome stablefordwedstrijd met handicapverekening. Net zoals voorgaande jaren, konden er p.p. 4 mulligans worden gekocht, welke ingezet konden worden ter vervanging van een slechte slag. Dit alles natuurlijk om de kas voor de Stichting Handicart zo goed mogelijk te spekken!

Na een zeer geslaagde dag, prachtig weer, lekkere hapjes en héél veel leuke prijzen, kwam één team eruit als winnaar:

Frédy Damm & Hero Veenstra 42 punten ! Zij vertegenwoordigen Heidemeer op op 12 september a.s. in de regiofinale .

verdere uitslagen:
2. Jimmy Wang en Elly van Vessem 41 punten
3. Marjan Meibos en Jochem Smeding 38 punten

Dames Longest lage HCP Frédy Damm, hoge HPC Josje Aarden
Heren Longest lage HPC Daryl Postumus, hoge HPC Edwin van Werkhoven
De neary werd gewonnen door Doede Pool.

Een een bedankje gaat uit naar :

Antoon en Anja Gerritsen voor de wedstrijdleiding
Jimmy wang ( sponsoring van de longest )
Alle overig ponsoren van de prijzen : First man, Lizz Mode en vele anderen.
Haitske, Jeannette en Anja, voor alle heerlijkheden op hole 6.
Ruben voor het belangeloos gebruikmaken van de buggy’s.

En natuurlijk de leden! Dankzij het meedoen en kopen van mulligans, kan de Stichting Handicart een bedrag van ruim 750,- euro bijschrijven!

elly van Vessem

NB: Word ook donateur! Als donateur draagt u de Stichting Handicarts een warm hart toe, en daarmee stelt u uw mindervalide medegolfer in staat de golfsport te blijven beoefenen. Meer informatie vindt u op de website www.handicart.nl