Katercup & Speler en speelster van het jaar 2023

1 januari jongstleden werd de traditionele Katercup gespeeld. De wedstrijdcommissie had een aangepaste spelvorm bedacht, omdat er een grote opkomst was, gezien de inschrijflijst. Bij aankomst betekent dit een hele hoop handjes schudden in het kader van Nieuwjaar en het was goed om iedereen weer op de Heidemeer te treffen! Rond 13.00 gingen in totaal ruim 50(!) spelers de (wel erg drassige) baan in om in tweetallen te proberen een goede score neer te zetten volgens de greensome spelvorm.

Na de wedstrijd werden de prijswinnaars (met naar ik meen een stablefordscore van 24?) verblijd met een heerlijk flesje wijn. Daarop nam de voorzitter het woord voor zijn nieuwjaarsspeech. Onderwijl werden er in grote getale heerlijke hapjes geserveerd door “Team Mulligan” en smaakte de warme chocolademelk met slagroom heerlijk. Tot slot werd er nog 1x in stil gestaan bij 2023. Blij verrast waren Elly van Vessem en ik dat we wederom tot respectievelijk speelster en speler van het jaar gekozen werden! Uit de handen van onze voorzitter ontvingen we onze prachtige beker die inmiddels een mooi plekje op de schoorsteenmantel gekregen heeft! Daarna was het programma ‘vrij’ zoals dat heet en werd er nog gezellig nageborreld met onder andere het drankje dat ons door de vereniging zelf aangeboden werd.

Arjen Miedema & Elly van Vessem