Rabbitwedstrijd 05-08-2023

De weergoden waren ons, de rabbits, gunstig gezind (Wij hadden het waarschijnlijk verdiend) met maar een korte bui rond half twaalf.

Birdies(Birdy’s?) waren er ook, of tenminste bijna, of anders was men het in elk geval van plan. Maar een fenomenale “Eagle” was er wel en die werd geslagen door Mike die ook de tweede plaats belegde in de wedstrijd.

Mijn groepje (Doretia,Monique, Manfred) startte onder de deskundige en relaxte leiding van Elly van Vessem om 10.26 uur. Monique (die nog in de leer is bij Tineke) sloeg de langste bal bij de dames. Bij de heren was dit Hermen. De “neary” als extra uitdaging werd gewonnen door Mirthe. Het geluk was deze keer mijn begeleider en liet mij eindigen op 24 punten en daarmee op de eerste plaats.

De wedstrijdleiding was vriendelijk en deskundig.

(Persoonlijke noot: Op deze leuke plek vol gezelligheid is het voor mij, als “ Nieuw-Heerenvener “ natuurlijk een “makkie” om ingeburgerd te raken. Hertlig tank! ) Het volgende rabbit toernooi is op zaterdag, 2 september. De befaamde “Mulligan Masters“ wedstrijd vindt plaats 18 augustus).

Manfred Schulze