Rabbitwedstrijd 7 oktober 2023

Alweer de één na laatste Rabbitwedstrijd van het seizoen 2023. Deze wedstrijd vond plaats in een gezellige sfeer met prima herfstweer. De wedstrijd kende een goede bezetting met zevenendertig enthousiaste deelnemers. Er werden tijdens deze wedstrijd geen Birdies gescoord, wel werden er behoorlijk wat punten behaald.

Ingeborg Ligtenberg wist de Neary te behalen op hole 7. De Longest dames werd behaald door Ruth Nijman en bij de heren door Rients van de Schaaf op hole 2. De wedstrijd uitslag was als volgt:

1) Jan Marks 25 p.
2) Rients van de Schaaf 24 p.
3) Ard Vogelaar 20p, de derde plek was een gedeelde plek met Mirjam Nieuwenhuijsen.

Zaterdag 4 november zal de laatste Rabbitwedstrijd van dit seizoen plaatsvinden, in de vorm van een shotgun, een gezamenlijke start op alle holes. Wederom, zoals altijd, was deze wedstrijd uitstekend georganiseerd, met dank aan de wedstrijdleiding, sponsor en mentoren!

Met vriendelijke groet,
Jan Marks