Verslag einde jaar afsluiting seniorencompetitie 2022

Donderdag 6 oktober was het prachtig weer voor de einde- jaar afsluiting van de seniorencompetitie. Lekker zonnig maar wel met een koude straffe wind uit het noord westen. Toch waren er 34 deelnemers. We zouden shotgun spelen, maar dat bleek door een communicatie -probleem niet door te gaan. Door snel ingrijpen van de commissie en Andor werd het een gewone wedstrijd.

Hoewel de baan als non Q afgegeven was werd die door Andor op Q gezet met plaatsen fairway en foregreen. Toch verliep alles vlot. De door Ruben geserveerde koffie met oranjekoek viel er goed in. Om 11.00 uur gingen de eersten los. Hoewel het weer prachtig was om te golfen werd er niet hoog gescoord. Ik denk dat dat door de harde wind kwam. Na de wedstrijd uitpuffen in het zonnetje op het terras met een drankje en de uitstekend verzorgde borrelhapjes van Ruben.

Om half zes samenkomst bij Tjaarda voor het diner en de prijsuitreiking. De prijzen werden gesponsord door Tjaarda. Ook dit was uitstekend verzorgd. Er werd heerlijk gegeten en gedronken.

Prijsuitreiking:

Longest dames: Ina
Sneary dames: Marga

Derde prijs: Richtje
Tweede prijs: Ina. Alletwee kregen een fles wijn.
Eerste prijs Vera een voucher voor een diner bij Tjaarda.

Longest heren: Henny
Neary heren: Eugene
Derde prijs Henny
Tweede prijs Gerard. Alletwee kregen een fles wijn. 1e prijs was ondergetekende. Ik kreeg een voucher voor een diner bij Tjaarda!

Spelers van het jaar werden Koosje en Meinard. Helaas waren ze op vakantie. Ze houden de prijs nog tegoed! De muziek werd verzorgd door Roelof. Hij had een lied voor Eugene gemaakt daar hij de trouwste bezoeker was. Roelof kreeg een bos bloemen. Anneke nam afscheid als voorzitster ook zij werd verblijd met een bos bloemen. Ook werd nog een bos bloemen uitgereikt aan de vertegenwoordiger van Tjaarda voor de goed verzorgde avond.

Al met al was het een zeer geslaagde golfdag, zeker voor diegenen die een prijs hadden gewonnen!

Elzo