Volle bak bij Windfjord Rabbitwedstrijd op 04-09-2021

De groeiende populariteit voor golf vertaalde zich zaterdag 4 september in het maximale aantal van 36 deelnemers, waaronder velen waarvoor dit de eerste wedstrijd was. Dankzij de wederom prima organisatie, met wedstrijdleiders Maaike Bouwman en Jelly Zijda én de twaalf onmisbare mentoren, hebben alle deelnemers met veel plezier gespeeld. Daarbij was het heerlijk golfweer en was de baan prima verzorgd. Uiteraard waren de resultaten ‘golfend’ en soms had dat invloed op de beleving, maar iedereen heeft genoten en ook veel geleerd!

Reeds op de eerste hole scoorde Erik Brands een birdie, dat lukte ook Gerard Bouma op hole vijf. De ‘longest’ bij de dames is geslagen door het nieuwe talent Caroline Lampe; dit was haar eerste wedstrijd. Zoals wel vaker, lukte het Sint Brouwer ook deze keer om de ‘longest’ bij de heren te slaan. Van alle dames en heren sloeg Meinard Fransen op hole 7 ‘de neary’. Uiteindelijk kon Maaike op het zonovergoten terras de volgende einduitslag presenteren:

1 Gerard Bouma 25 punten
2 Meinard Fransen 24 punten
3 Hans Janssen 23 punten

Met dank aan de organisatie en de verzorging van golfbar Mullugan, kijken we nu al uit naar de volgende Windfjord Rabbit wedstrijd op zaterdag 2 oktober 2021!